tiistai 14. lokakuuta 2014

Toispuoleinen - Haaste

Toispuoleinen -haaste on pyörinyt blogeissa jo jonkin aikaa, mutta satuin törmäämään siihen vasta nyt.

Ideana oli siis meikata vain toinen puoli kasvoista ja jättää toinen puoli täysin naturelliksi.



Halusin ehdottomasti toteuttaa sen, koska olen aina kokenut meikin muuttavan minua suhteellisen paljon. 

Olen luonnostani vaalea niin ei minun kulmani tai ripseni pahemmin minnekkään erotu ilman värjäystä tai meikkiä.
Nykyään olen värjännyt niitä aina välillä jo muutaman vuoden ajan. 
Nyt asia helpottui vielä enemmän koulun ansiosta, kun siellä sitä harjoiteltiin enemmän ja sai omat kamat ostaa, kun ei niitä enään kaupastakaan saa, ainakaan kohta.

Mutta vaikka ne värjään niin silti monesti meikkaan, jos olen jonnekkin menossa. 
Värjäilyä hyödynnän lähinnä arjessa ja onhan sitä mukavampi olla kotosalla ilman meikkiä, kun naama näyttää hyvältä omasta mielestä.
Kyllähän kulmien värjäys helpottaa arkea kuitenkin, kun ei rarvitse kuin inasen muotoa ym. korjailla.

Ei minua haittaa mennä kauppaan ilman meikkiä, ulos koiraa viemään, poikaystävän luo..
Kouluunkin olen mennyt ihan hyvillä mielillä ilman meikkiä lukion koeviikoilla ja kirjotuksissa ja nykyisen koulun ripsien ja kulmien värjäys päivänäkin.
Tunnen kyllä itseni mukavammaksi, kun tiedän naamassani olevan jotain: tummat silmänaluset peitettynä, ripsarit niin et omistan ripsetkin ja kulmat edes sinnepäin. 

Ja minä tykkään laittaa itseäni. 
Okei, onhan se nyt paljon kivempaa laittaa itseään silloin, kun on aikaa. 
Arki aamuisin olisi monesti helpompaa omistaa virheetön nätti tasainen iho, tummat kaarevat ripset, tummemmat kulmat, jotka sais muotoiltua täydellisesti niin ettei tarttis tehä enään mitään. 
Mutta täytyy tyytyä näihin, en omista mitään noista. 
Joten mieluiten sitten vähän lykin naamaani jotain, että näytän omasta mielestäni ihmiseltä. 

Kyllähän toi ukkonen aina kehuu minua ilman meikkiäkin. 
Ja kyllä sitä itsekkin omasta mielestä näyttää aina välillä ihan siedettävältä ilman meikkiä, mutta sekin riippuu paljon varsinkin ihon tilasta: onko se kauhean läikikkäälllä päällä, onko ilmestynyt joku helotava punainen pallukka jonnekkin ja tummat silmänaluset rajaa kauniisti silmiä.


Meikki on hyvin tavallinen perus arki meikki kouluun kun ei jaksa mitään erikoista.
Laitetulle puolelle laitoin tukan kiinni, koska koulussakin se on aina kiinni


Pohja  
BB-voide 
L'oreal Paris True match peitevoide
Grimas munakoiso 575 &  helmiäis pinkki 776

Kulmat  
Lumenen pilvipouta duon ruskea

Silmät  
Grimas pehmeä pinkki 580 & valkoinen 001 ja joskus inasen myös munakoiso 575
Maybelline New York Big eyes liner
Rimmel London Scandaleyes Rockin' curves

Huulet
Lumene Wild Rose moist lipstick midsummer 86



 Vielä suurempi ero tulee varmasti, kun laittaa kunnon meikkivoiteen ja näyttävämmän silmämeikin
Mutta eroa oli kyllikseen varmasti jo tuossakin



Thanks Bye
Princess Chaos



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja, Ruusuja, Kysymyksiä.. Tänne vaan :)
Anna rakentavaa palautetta mitä haluaisit.
Vain asialliset viestit julkaistaan.